БІЗНЕС-ШКОЛА
Перегляд 10 безкоштовних відео
Що таке візія бізнесу та стратегічна мета? Як розрахувати ціль бізнесу та як визначити ринкову нішу? Хто такий ключовий клієнт та як визначити унікальність товару? З чого складається система бізнесу та як розрахувати ціль бізнесу?
Візія бізнесу та стратегічна мета
1
Які найбільш яскраві та характерні тренди розвитку бізнесу на період до 2025 році? Що таке стратегічне управління та його відмінності від тактичного управління? Що заважає мислити стратегічно та як визначити
план дій для розробки стратегії?
Тренди бізнесу 2025
2
Про суть підприємництва, систему управління підприємством та стандарти успішного підприємства? Як сформувати цілі та план змін? Які існують шість ключових блоків побудови успішного бізнесу?
Формування цілісного обрису бізнес-системи і з урахуванням трендів розвитку бізнесу–2025
3
Як провести планування бізнесу? Як встановити цілі бізнесу? Що таке ключова стратегія? Як сформувати матрицю ключових клієнтів та матрицю продукту? Які дії наближують працівників до цілі та підвищують цінність компанії для клієнтів?
Корегування стратегічних цілей та стратегії бізнесу
4
Що таке концепція бізнесу та з чого вона складається? Які етапи формування концепції? Які фундаментальні основи бізнесу? Як це використовується в успішних компаніях ? Як налагодити процес управління продуктивністю підприємства? Яка послідовність процесів запуску бізнесу? З чого складається модель успішного бізнесу?
Розуміння покрокової послідовності реалізації концепції бізнесу
5
Що таке маркетинг та як відбувається еволюція маркетингових концепцій? Які принципи маркетингової діяльності? Як відбувається трансформація клієнта? З чого формується портрет ключового клієнта?
Ключовий клієнт
6
Які мотиви споживання, та
по яким критеріям відбирається ключовий клієнт? Які потреби у ключових клієнтів та як сформувати матрицю потреб ключових клієнтів? Що робити, щоб максимально задовольнити потреби ключових клієнтів?
Визначення дійсних потреб ключових клієнтів
7
Про процес маркетингового
дослідження та як провести аналіз потреб збору маркетингової інформації? Де знайти та як
проаналізувати інформацію про ринок діяльності підприємства? Як часто необхідно проводити маркетинговий аналіз та яка ступінь важливості цієї інформації? Як на основі аналізу потреб визначити тренд розвитку ринку?
Ринкові дослідження та аналітика
8
Як визначити розмір ринку
та провести його сегментування? Який ефект від сегментування та які вимоги до сегментів ринку? Чому треба проводити сегментування та як визначити цільовий сегмент? Який процес сегментування ринку та
як класифікувати споживачів?
Практичне визначення ширини та глибини вашого сегменту ринку
9
Про процес ціноутворення та як обрати вигідну ціну? Як визначити цінову стратегію на ринку? Які типові помилки допускаються при ціноутворенні?
Ціна та очікування клієнта
10
11. Ключовий продукт бізнесу

12. Визначення унікальних властивостей вашого продукту, які необхідні ключовому клієнту

13. Розробка пропозицій для ключових клієнтів та рекламне звернення до ринку

14. Формування маркетингової стратегії

15. Унікальна торгова пропозиція

16. Бренд бізнесу і корпоративний стиль

17. Правила створення та вивід на ринок власного бренду

18. Розробка стандартів для фірмового стилю

19. Технічні та технологічні ресурси підприємства

20. Ощадливе управління організацією

21. Людські ресурси та їх ефективний розподіл

22. Фінансові ресурси

23. Бюджетування та управління фінансовими показниками

24. Грошовий потік

25. Прийняття рішень на основі фінансових показників

26. Управління витратами за видами діяльності

27. Управлінський облік

28. Грейдування оплати працівникам за показниками ефективності

29. Процеси і процесне управління

30. Формування процесної карти підприємства
31. Правила декомпозиції процесів

32. Інструменти опису та декомпозиції бізнес- процесів підприємства

33. Практичне формування процесів -1 го рівня болючих напрямків

34. Відокремлення внутрішніх процесів бізнесу, їх розподіл та синхронізація

35. Визначення та підготовка проектно-процесних менеджерів

36. Управління проектами

37. Управління проектами в умовах багатозадачності

38. Управління проектами: делегування повноважень і контроль виконання

39. Технічна частина проекту

40. Поняття техніко-економічного обгрунтування проекту

41. Техніко-економічне обгрунтування та рекомендаційні рішення

42. Лідерство та управління, неформальне та ситуативне лідерство

43. Формування KRI та KPI працівників, мотивація персоналу

44. Аутстафінг

45. Розробка стратегії розвитку персоналу

46. Управління кар'єрою персоналу

47. Найбільш ефективні моделі рекрутингу та найму персоналу

48. Корпоративна культура організації

49. Філософія компанії та її представлення на ринку

50. Складові корпоративної культури